خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به ۶۷ خدمت رسید


به گزارش روایت آنلاین

وی افزود: در پایان سال گذشته، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، نظر به ضرورت تحول‌آفرینی و تحقق سیاست‌های توسعه‌ای، بهبود حکمرانی و ساماندهی و تقویت کارایی و اثربخشی منابع و ظرفیت‌های سازمان در ارائه خدمات شایسته به شرکای اجتماعی، همچنین تحقق اهداف مندرج در اسناد بالادستی، سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی و برنامه هفتم پیشرفت، ۲۰ طرح را به عنوان طرح‌های تحول آفرین و توسعه‌ای تعیین و ابلاغ کردند.

مدیر فناوری و تحول دیجیتال سازمان تأمین اجتماعی گفت: حوزه فناوری اطلاعات سازمان علاوه بر اینکه مستقیماً به عنوان مسئول اجرای یکی از این طرح‌ها تعیین شد، در پیاده‌سازی و اجرای ۱۴ طرح دیگر، نقش مؤثر و کلیدی بر عهده دارد.

وی ادامه داد: حوزه فناوری اطلاعات همواره در تلاش است تا خدمات سازمان به ساده‌ترین روش‌های ممکن در اختیار جامعه مخاطبان قرارگیرد. در همین راستا و با همکاری سایر ارکان سازمان این حوزه موفق شده است تاکنون تعداد خدمات غیرحضوری سازمان را به ۶۷ خدمت برساند. این خدمات در درگاه خدمات غیرحضوری سازمان به آدرس es.tamin.ir در دسترس کلیه ذی‌نفعان است.



منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا